vinkje20.000 Cartridges online !
0485-471212
vinkjeLaagste prijs!
vinkleVoor 16.00 uur besteld, morgen in huis!
vinkje1 jaar lang 100% garantie!
Winkelwagentje

Garantie 

Op ieder product zit standaard een wettelijke garantie. Daarnaast verlenen wij op onze cartridges 1 jaar 100% garantie.


Garantieprocedure
Het is erg vervelend als een cartridge niet of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking en raadpleeg ook de handleiding van uw printer voor eventuele probleemoplossingen. Als een cartridge direct na ontvangst niet goed functioneert, dient u dit aan ons zo snel mogelijk kenbaar te maken. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice mail service@gocartridge.nl  of bel naar 0485-471212 voor een probleemoplossing. Mocht het artikel toch defect blijken, zullen wij altijd een oplossing voorstellen. Wij adviseren u ook graag als u een artikel elders heeft aangeschaft. Zoals gocartridge betaamt , wij willen er voor iedereen zijn.

De volgende stappen moet u volgen indien u een artikel naar ons wilt versturen voor garantie:
*  Vraag binnen de garantietermijn een RMA-nummer aan bij onze klantenservice
*  Stuur het defect artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na toekenning van het    
    RMA-nummer naar ons op. U ontvangt van ons een gratis antwoordnummer voor de verzending.
* Verpak het garantieartikel deugdelijk als u het verstuurd.
* In de garantiezending dient duidelijk een briefje met adresgegevens en telefoonnummer alsmede de   
   omschrijving van het probleem en het RMA-nummer vermeld te staan. Voeg ook een kopie van het
   aankoopbewijs toe.

U draagt het risico voor de retourzending. Wij adviseren daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij de vervoerder.


Ruilen
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u onze retourprocedure hanteren.

Wat te doen in de volgende situaties:

U heeft helaas een verkeerd artikel besteld:
Ondanks het zoeksysteem op printer type of cartridge nummer, kan het voorkomen dat u onverhoopt een verkeerd artikel heeft besteld. U kunt onze retourprocedure hanteren.

U heeft een verkeerd artikel ontvangen of uw zending is niet compleet:
Controleer na ontvangst altijd of uw zending compleet en correct is. Mocht er een verkeerd artikel geleverd zijn of een artikel ontbreken, kunt u dit melden bij de klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat wij onze fout zo spoedig mogelijk herstellen.

U heeft een defect artikel ontvangen:
Als u een defect artikel heeft ontvangen, kunt u onze garantieprocedure hanteren. Klik hier om onze retourprocedure te bekijken.